И аз да кажа

(или моето скромно мнение)

Разни Брюкселски

with one comment

Знам, че много рядко пиша тук, но честно казано на работа ми се изписва писането и не ми остават сили и вдъхновение за блога. Така че и този път ще пусна няколко снимки, че така е най лесно. От последното ми ходене до Брюксел са.

А то не беше по-особено от другите, но ме наведе на мисълта, че всеки следващ път ми е по-трудно да се прибирам в България. И не ми  хареса особено тази мисъл. Но понеже ми е още нова, ще си я оставя да си витае сама някъде си там, пък ще я мисля, ако стане по-голяма и видима…

Аз ако не снимам облаци, няма да съм аз

Разходка из улиците

Обичам да гледам покривите

В гръцки ресторант

Откраднат миг

Цветно

Written by Жени

11.10.2012 at 11:44

Публикувано в На път

Един коментар

Subscribe to comments with RSS.

  1. Последната цветна снимка ми напомня на детска рисунка….

    Павка

    11.10.2012 at 21:13


Вашият коментар

