И аз да кажа

(или моето скромно мнение)

Вечерна разходка из Хасково

2 Коментари

Когато се прибирам при нашите все по-често всъщност предпочитам да си отида на село при баба, където се събираме цялото семейство. По тази причина не съм се разхождала из вечерно Хасково от доста време, въпреки че по това време харесвам града най-много. Вчера обаче се поправих. След като успях невредима да се измъкна от панаира по случай празника на града, се срещнах с приятели. Малко снимки от разходката.

Както казах, 8ми септември е ден на Хасково, така че имаше и заря.

Като малка често вземах „Фантагиро“ от видео-рент-а до нас – не е този, но табелата ме върна преди 15 години.

И композицията – стълб с купища жици и контейнер на улицата.

Written by Жени

09.09.2011 at 17:32

Публикувано в На път

2 Коментари

Subscribe to comments with RSS.

  1. стопли ми душата този пост. благодаря 🙂

    rositsa

    25.11.2011 at 2:18

  2. Много се радвам 🙂

    Жени

    25.11.2011 at 18:55


Вашият коментар

