И аз да кажа

(или моето скромно мнение)

Парма

leave a comment »

Дояждайки последното парченце пармезан, се сетих, че от близо месец една галерия стои като чернова и реших, че може би е крайно време да я пусна.

В Италия ми хареса, даже много ми хареса. Самата Парма не е туристически център и така успях, макар и за кратко, да усетя истински италиански дух. След няколко часа в града съжалявах, че не знам езика и ми се искаше да не се тръгвам.
Цветове, аромати, слънце – след изминалото време май това най-ясно се е запазило в съзнанието ми. И май е по-добре да млъкна – снимките, макар и бегло, по-добре говорят за мястото.

PS Уърдпрес пак не ми дава да си подредя снимките, както аз искам, ама нищо 😉

Written by Жени

29.07.2011 at 21:19

Публикувано в На път

Вашият коментар

