И аз да кажа

(или моето скромно мнение)

Google този път се изложиха

7 Коментари

При това сериозно според мен.
В опит да създадат удобство за потребителите си, за някои от тях настана голяма каша.

Голямото обвинение – нарушаване на личното пространство, вграждайки новата си функция Google Buzz директно в пощите на потребителите и автоматично споделяйки десетки от контактите им.

Може да звучи смешно, но аз го изпитах на свой гръб – без да ме питат, бях прибавена да следя няколко човека, сред които такива, с които съм имала съвсем формални отношения. И дори нямаше да се сетя да проверя, ако не бях прочела статията на тази жена. Дори тогава не се впечатлих чак толкова, докато не бях провокирана отново.

Според тази статия са три основните места, по които Гугъл трябва да затегне по нещо, че скоро още повече потребители ще се откажат от услугите им, а именно:
1. Не трябва автоматично да се пренасят контакти от мейла ти – да, няма проблем да се правят предложения, но това с автоматичното пренасяне е не фейл, а голям фейл
2. „Благодарение“ на Бъз, в интернет се качват снимки на хора, ползващи Андроид без те да са го пожелали…
3. Показва точното ти местоположение – дори няма смисъл да коментирам.

Явно доста хора са реагирали, защото в момента се заформя позиция на Гугъл, които може би ще извадят функцията от пощите. Все още обаче нищо не е потвърдено.
А и фактът е факт – преди да се усетят потребителите доста информация е била споделена…

Няма да спра да използвам услугите на Гугъл, заради този гаф, тъй като моят живот не беше съсипан, а и до сега съм била доволна от тях.
Определено обаче съм достатъчно разочарована от тях. При положение, че съзнателно избягвам социалните мрежи, а те буквално ми натрапват една такава, сериозно ще се замисля дали да продължа да им се доверяват, ако пак оплескат нещата и то толкова сериозно.

Written by Жени

13.02.2010 at 23:44

Публикувано в Гафове, От пресата

7 Коментари

Subscribe to comments with RSS.

  1. Явно имаш профил в Гугъл. Аз упорито отказвам да си направя. А социалните мрежи не са чак толкова лоши. Освен контакти и доста неща могат да се заформят там. Не те убеждавам да се включваш. Решението е твое. 😉

    вили

    14.02.2010 at 0:19

  2. Ооо, и да искаш не можеш да ме убедиш. 😆 При мен много хора пробваха с различни доводи. За мен най-същественото нещо, което можеш да си заформиш там (разбирай ФБ) е загуба на време 😉 Въпрос на избор 🙂

    Жени

    14.02.2010 at 8:44

  3. Не се опитвам. Даже напротив – уважавам мнението!
    😀

    вили

    14.02.2010 at 22:48

  4. 🙂

    Жени

    14.02.2010 at 23:21

  5. Гугъл признават, че са направили сериозни грешки, извиняват се и вече сериозно работят по недостатъците на Бъз http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/8517613.stm , но все още нямат намерение да го разделят от Джимейл http://www.guardian.co.uk/media/pda/2010/feb/15/google-buzz-privacy-issues

    Жени

    17.02.2010 at 7:19

  6. Честит празник, мила Жени! Бъди винаги усмихната, обичана и с много успешни възможности пред теб! 🙂

    vilford

    08.03.2010 at 11:48

  7. Благодаря Вили! Честит празник и на теб! 🙂 🙂 🙂

    Жени

    08.03.2010 at 17:21


Вашият коментар

