И аз да кажа

(или моето скромно мнение)

Задача без неизвестни: Как да намалим броя на българските деца?

with 2 comments

Деца с абокат, деца без косичка, с изморени, но по-живи от всякога очи.
Докато не се сблъскаш с подобно нещо, дори нямаш идея какво точно се случва.
Аз не съм се сблъсквала пряко. И не знам как би ми се отразило подобно предизвикателство.
Бях и доста далече по време на борбата на приятелка – на малка приятелка с най-лудешкия поглед. Но тя се справи, пребори злото с помощта на майка си и баща си и с подкрепата на купища приятели. Тя го направи. Правят го още много деца. Борят се със злото, наречено рак… и се справят успешно, за да ги спре в случая явно по-голямото зло – поредната идиотщина в държавата ни.
Не мога да говоря повече… при Дени4еро е написано най-добре…

Някъде правителства и бизнес се борят да запазят децата си, при нас май се случва точно обратното…

Written by Жени

24.01.2010 at 12:41

Публикувано в Още нещо...

2 Отговора

Subscribe to comments with RSS.

  1. 10ю :*

    deni4ero

    24.01.2010 at 14:56

  2. За нищо :*

    Жени

    24.01.2010 at 18:02


Вашият коментар

